Khamis, 29 Oktober 2009

PRODUK TERBAIK UNTUK RAMBUT HITAM ANGGUN BERSERI & WAJAH TAMPAK MUDA



















Keajaiban Syampu Hitam Rambut (NONI- Black Hair Magic)

“NONI BLACK MAGIC SYAMPOO” SEKOTAK RM150.00 (20 PEKET)Adakah anda menghadapi Masalah Rambut beruban dan ingin mendapatkan kembali rambut hitam yang bergaya? Saya mempunyai satu produk yang sangat berkesan, hanya memerlukan masa 7-10 minit sahaja. Bahan-bahan : 1. Diperbuat daripada tumbuhan herba sebagai bahan kesiahatan rambut Intipati dihasilkan daripada bahan-bahan semulajadi seperti Intipati Polygonum Multiflorum Thunb,noni (buah mengkudu),ginseng,dan sebagainya.
Keberkesanan terbukti melebihi 6x shampoo hitam rambut lain dalam pasaran. Keberkesanan/Kelebihan:
1-Sungguh mudah digunakan dimana-mana sahaja tanpa mengira waktu.Hanya 7-10 minit sahaja selepas penggunaan ringan.Kehitaman rambut terserlah dari akar hingga ker hujung rambut.
2-Satu gabungan penghitam rambut, vitamin rambut dan perapi rambut.
Menghapuskan Kelemumur dan kegatalan kulit kepala.Penggunaan secara konsisten dan berterusan memberi anda rambut dan kulit kepala yang sihat.
3-Mempunyai Pengesahan Halal Antarabangsa dan pengguna muslim tidak perlu ragu-ragu.
4-Boleh menambah pendapatan disamping menjadi pengguna.
Arahan Penggunaan:
1. Memakai sepasang sarung tangan (bah
agian akhir kuku anda akan menjadi kelabu oleh bahan aktif tumbuhan semulajadi, tetapi tidakmenjejaskan kesihatan sama sekali)
2. Basuh rambut anda yang berminyak & keringkan, kemudian lembapkan sedikit rambut.
3. Ratakan syampu ke seluruh rambut seperti penggunaan syampu biasa dengan membenarkan syampu sampai ke akar rambut. Biarkan selama 7-10 minit.
4.Kemudian, bilas rambut anda sehingga bersih dan sikat rambut seperti biasa. Hasilnya, rambut hitam yang anggun dan wajah tampak muda berseri. Info: Untuk lebih penjimatan dapatkan Noni Black Magic dengan pembelian 1 kotak berserta keahlian seumur hidup pada harga RM 150.00 SEKOTAK RM150.00 (20 PEKET = RM7.50) HARGA JUAL SEPEKET RM15.00






































Tiada ulasan:

Catat Ulasan